Follow | Dashboard
Losing Melody
Ehhh ?! -.-
Monday, April 9, 2012 • 11:36 PM • 2 comments

don't look back.

Okeyy hari ini sebenarnya kena check semua tuhh la ann sebab darjah enam. DARJAH ENAM SAHAJA ! Okeyy ini tidak adil cikgu. Kitaorang check lepas rehat. Then kitaorang tak tau la kena check semua tuu enn then kitaorang macam WHAT THE HECK ?! Kena check semuaa tuuu en ? Pastu kalau tak ada suntikan apa entah nama dia kena suntik. Kitaorang semua macam takut gila boleh ? Then time check tu beratur semua tunjuk kad kesihatan. Then bila masa yas nurse tu interview la sikit. Macam ni dia tanya :

Nurse : Hai Yasmin. Awak sihat ?
Saya : Sihat :)
Nurse : Keciknyaa badan awak , berapa berat ni ?
Saya : Hehe. Berat saya 31.
Nurse : Ringannya ! Makan sayur tak ni ?
Saya : Sikit je.
Nurse : Awak kena makan banyak sikit ni. Badan kecik. Buah-buahan makan ?
Saya : Buah-buahan pun sikit je.
Nurse : Awakk ni makan banyak sikit supaya sihat. Badan kecik la senang dapat penyakit.
Saya : *senyum*

  Ahhh macam tu leerr kena interview dengan nurse tuu. Then dah habis kitaorang kena check jantung pulak. Doktor dia INDIA. Then dia check semuaaa then balik kelass belajar. Sebenarnya KENA masuk awal tapi kitaorang buat-buat lambat jadi lambat la masuk kelas. Then kena salin kerja rumah sebab cuti esok. Haihh nasib baik sikit.

Thanks For Reading ^^ 

Welcome


Hye peeps ! My name is Yasmin. 13 years old. Don't forget to follow my blog. Thanks for visiting, come again :)


Profile

Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Doodle By: Kak Wani
Edited: Yasmin Syahirah