Follow | Dashboard
Losing Melody
Akhirnya :)
Tuesday, February 28, 2012 • 9:48 PM • 0 comments

Resultados de la Búsqueda de imágenes de Google de http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2011/316/a/c/harry_styles_by_littlevampireghost-d4fz5nc.png

Semakin hari kan, yas cepat menulis tau. Maksudnya kalau cikgu suruh salin karangan tu yas laju je salin daripada orang lain. Orang panggil yas buat bodoh je xD Tapi bagus la :) Yas suka tulis cepat-cepat tak bertimbun kerja rumah kann. Cikgu pun puji tauuu :) Setiap kali cikgu suruh salin karangan je mesti yas siap dulu. Mana tak bangga enn. Hahahaha xD Yas belajar cepat tulis ni pun sebab yas tak siap kerja rumah semalam, so buat malam tu cepat-cepat sampai sakit tangan dibuatnya. Lepas tu harini cikgu suruh salin karangan cepat kut yas salin, baru setengah jam yas dah habis salin satu karangan xD Cepat takk ? #LOL so kalau korung nak tulis cepat, rajin-rajin lah menulis nanti cepat tau tulis. Sebab tu lah yas suka belajar tulis-tulis semua ni :) Hehehehe dulu pernah la jugak yas cepat tulis tapi tak sangat, yas ambik masa 1 jam untuk copy satu karangan, orang lain pun dalam 1 jam setengah. Tapi sekarang dah berubah dahh :) Makin majuu ^^ Alhamdullillah :)

Welcome


Hye peeps ! My name is Yasmin. 13 years old. Don't forget to follow my blog. Thanks for visiting, come again :)


Profile

Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Doodle By: Kak Wani
Edited: Yasmin Syahirah