Follow | Dashboard
Losing Melody
Having Fun xD
Tuesday, December 6, 2011 • 6:51 AM • 0 comments

i love you

Haii semua :) Hari ni yas out dengan kawan2 yas :) Zarith dengan Deanna :) Kiteorang pegri banyak tempat :) Cotton On , Cathay , Mc Donalds , Starbucks , dan photoboth :) Hahahahah xD Sebenarnya kiteorang bawak banyak duit tapi duit kiteorang habis kat PHOTOBOOTH yang banggang tu ! Bayar dah la mahal nak mampus ! haihh, tak pe lahh sabar je kowt kalau tak dah lama bunuh orang yang jaga kat situ ! Nak tengok tak kiteorang posing macam mana ? Jap eyh :DD


Buruk kan budak yang pakai tudung tu ? Saya tahu *_*

Tujelahh :) Then kiteorang dapat macam keychain then ada gambar kiteorang semua lahh .. Haihhh --' Tapi rindu lahh nak buat cam tu lagii :) hahahahahha xD Tak pe nanti kite out lagi kan ? Pergi TF ? Nanti jumpa lagi :) Hehhehehe kbaii :D

Welcome


Hye peeps ! My name is Yasmin. 13 years old. Don't forget to follow my blog. Thanks for visiting, come again :)


Profile

Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Doodle By: Kak Wani
Edited: Yasmin Syahirah