Follow | Dashboard
Losing Melody
Sakit Hati tahu ?
Tuesday, April 17, 2012 • 7:36 PM • 0 comments

Arriane Fritz



Kalau  kau nak kawan dengan aku, bukan cara macam ni okey ? Tolonglah, sakit hati tahu ? Kau dah ada kawan baru bukannya nak ingat aku kann. Biasalahh. Menyesal aku kawan dengan kau doee =.=
Haihh. Aku baru nak happy2 dengan kawan aku doe , kau dah sakitkan hati aku. Haihh aku dah lama sabar dengan kau tau, kau tau ke ? Kau reti nak jaga perasaan orang ? Takkan ?Mungkin kau memang taknak kawan dengan aku enn. Biarlahh aku tak kesah ada kawan macam kauu. Mungkin dalam beberapa hari aku tak kawan kau kutt. ;'<


Welcome


Hye peeps ! My name is Yasmin. 13 years old. Don't forget to follow my blog. Thanks for visiting, come again :)


Profile

Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Doodle By: Kak Wani
Edited: Yasmin Syahirah