Follow | Dashboard
Losing Melody
Watermark ;)
Wednesday, December 21, 2011 • 3:42 PM • 1 comments

Haii semuaaa :) Apa khabar ? Sihat ? Alhamdulillah ;) Heyy ni yas nak citer ni yas dapat watermark dari kawan yang yang baik ni .. Nak tau tak corak watermark tu yas cam ne ? Cuba tengok gambar yang kat atas ni , haaaa cantik kannn ? So sekarang ni tak boleh la korung nak curi2 gambar yas ni , kalau nak crui pun senang nak tangkap sebab ada watermark yas ... Hahahahaha ;P Cantik kannn ? Jelly takkk ? Hoho kalau nak macam tu , sila tekan SINI .. Kalau nak korung nak boleh contact Cik Asmaa :) Cakap je dengan dia nak watermark mesti dia akan buat ;P Dia ambik RM5 :) Murah kan ? Sebab dia buat pun cantik dan kalau nak buat kena tunggu .. Nak buat dalam 10 hingga 15 minit .. So kena sabar la ehh :) Korung bincang2 la dengan dia ehh :) Mesti korung puas hati punyaa :) Tapi kena sabar lahh ehh :) Dia pun ada life jugak , takkan nak siapkan korung punya watermark je .. Hehehe okeyy la baii :)

Welcome


Hye peeps ! My name is Yasmin. 13 years old. Don't forget to follow my blog. Thanks for visiting, come again :)


Profile

Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Doodle By: Kak Wani
Edited: Yasmin Syahirah